Last day of schooool ^^

Hoj hoj!

Nu är jag äntligen inne på sista veckan av skola! Jag och min grupp blev klara med vårt arbete i tisdagskväll så nu har vi varit helt lediga förutom själva redovisningen imorgon. Eftersom vi bara ska visa en film så kan jag inte riktigt säga att vi behöver anstränga oss :P Så yaay!! :D

Har ni varit nere vid stranden ännu? Jag, min syster och vännen Emma var nere förra fredagen (25 maj) och badade i havet. För några år sedan var detta ett sent datum för bad men under de senaste åren har jag blivit mer och mer av en badkruka x) I fredags var det iaf 16 grader i vattnet och det var relativt acceptabelt :) Så länge man höll sig under vattenytan var det ok :) Helt underbart vatten var det för övrigt.



I tisdags satt jag och två gruppmedlemmar som sagt med vår slutliga film för filmkursen. Från 10 till 18.30-19.00 satt vi i vårt trånga, varma, syrefattiga grupprum i skolan. Helt värt det med tanke på de två lediga dagar vi fick :)

Tre bilder på vårt lilla rum ;) Jätteintressant hehe.



Mottagna kommentarer

Tänker du på något som du inte kan släppa? Livet är för kort för att sitta och grubbla. Skriv något :)

Skriv ditt namn här:
Klicka här för att bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0