På väg :o

Wotcher!

Fin dag idag! :) Soligt värre! Det fick bli en extra mini-runda med hunden efter vår vanliga promenad. Om det hade varit lite mer planering hade det väl kunnat bli längre men man torkar ut rätt snabbt haha. Istället blev det 20 min på cykel efteråt x) I fredags blev det faktiskt en hel timmes cyklande! :D Jag brukar sällan ha det tålamodet! Top model och några andra serier visades på TV samtidigt så det var iaf något att fokusera på.

Jag hoppas få en rutin med detta och det ser ljust ut än så länge :) I lördags och söndags blev det tyvärr inget för jag hade plötsliga andningssvårigheter av vissa anledningar så jag hade nog inte klarat av att anstränga mig även om jag hade försökt. :P Men allt som allt tror jag att en rutin kan skapas :) Jag är ju ingen träningsmänniska så jag är glad för det lilla ;D

Veckans skoluppgift kommer nog att bli intressant. Jag och två gruppmedlemmar ska spela in en massa ljud och klippa in dem i en tecknad film (2 min). Det är alltid kul att leka med ljud och filmklipp :) Förra veckan hade vi ju i uppgift att göra en trailer av filmen Hajen. Skitskoj!

Bild på mikrofonen vi ska använda oss av. För er teknikintresserade är det en M-audio microtrack 24 96. Det säger mig förstås nada :P


Jag är förresten nyklippt! Det fick bli en bild med webb-kameran. Jag har tillbaka min lugg! Den ser förstås lite ojämn ut i bilden men det är den inte egentligen. Det är kanske ljuset som spökar eller ojämn lockning med locktången.




Mottagna kommentarer

Tänker du på något som du inte kan släppa? Livet är för kort för att sitta och grubbla. Skriv något :)

Skriv ditt namn här:
Klicka här för att bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0