Titanic 3D

Ikväll har jag varit och sett Titanic på bio! Jag var för ung för att se den när den visades på biograferna första gången. Detta känns som en sådan film som jag måste ha sett på bio och inte enbart hemma på vhs (även om jag har gjort det en miljon gånger).

Att filmen var konverterad till 3D märkes inte av. De måste ha glömt att lägga in det :P Jag är inget fan av 3D för övrigt då jag inte brukar tycka att det märks av och jag blir galen på brillorna! Jag sitter och tar av och på brillorna under hela filmens gång och jag får huvudvärk. Som tur var det ingen större skillnad att kolla på just denna film med eller utan glasögon. Det enda som var lite extra suddigt var ju texten men de talar ju engelska så text är ju inte nödvändigt. Allt som allt är Titanic fortfarande efter så många år en film som får mig att få tårar i ögonen och häpnas över hur allt är gjort och hur magnifikt fartyget var (iaf i filmen)!




Mottagna kommentarer

Tänker du på något som du inte kan släppa? Livet är för kort för att sitta och grubbla. Skriv något :)

Skriv ditt namn här:
Klicka här för att bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0