Photo a day 13+14

Gårdagens bild skulle vara en bild på vad man kan finna i min väska :P Hmm, ja iaf en enda stor röra! Och lika så är denna bild! Shit vilken engagerad person jag är för tillfället. Nooot. ;)

Fr.v:
Vattenflaska (för tillfället tom) är nästan a och o. Samma gäller näsdukar :P Stopp och väx är tillfälligt hoppas jag. Med min förra tenta kom nagelbitandet tillbaka. Smink är inte lika viktigt men på sistone har jag sett ut som death on legs x) Den vita prylen i mitten är till alkolås såklart. Eftersom jag oftast har åkt direkt till körskolan från skolan så har det varit lika bra att alltid ha den med sig. Inte kul att förlora lektionstid bara för att jag måste köpa ny. Stämpelkort till Subway och Pressbyrån of course. I den lilla boken i mitten skriver jag ner alla körlektioner. Väldigt systematiskt men en glädjekick x) Kompaktkameran får ständigt vara med. Systemkameran är för stor och tung att alltid ha med sig :P Det enda skolrelaterat i min väska är nog anteckningsblocket och för tillfället Panovsky-texten.




Hm, dagens bild skulle vara en bild på någonting jag läser nu. Jag läser faktiskt inget för tillfället :D Förutom fanfiction och en massa dagstidningar x) Det har varit mycket kurslitteratur de senaste veckorna så nu är jag glad att jag inte behöver lyfta en bok på ett tag. Böckerna jag läste senast, dvs under den senaste månaden, heter Art History, Fotografi, Photography och United colors - the Benetton campaigns.


Art history / Michael Hatt & Charlotte Klonk 

Källa

Fotografi - en introduktion / Steve Edwards
Ett måste för alla fotografi-fantaster! Mycket intressant fakta från fotografins begynnelse! <3

Källa

Photography - a critical introduction / Liz Wells

Källa

United Colors - The Benetton Campaigns / Lorella P. Salvemini

Källa




Mottagna kommentarer

Tänker du på något som du inte kan släppa? Livet är för kort för att sitta och grubbla. Skriv något :)

Skriv ditt namn här:
Klicka här för att bli ihågkommen

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0